Ervaringen

Opdrachtgevers

'Onwijs bedankt voor de leerzame en leuke cursus. Iedereen was reuze enthousiast en heeft zich meteen aangemeld voor beterspellen.nl. Zodra er weer vraag is naar een opfriscursus weet ik je zeker te vinden.
Kristel Claassen, Human Resources Officer Burdock
 
'De training Klantgericht schrijven heeft bij veel collega's een verandering teweeggebracht. In het
bewustwordingsproces is écht een knop omgegaan. Het resultaat is boven verwachting. Dank voor jouw professionele en persoonlijke aanpak.'
Gerdie Jans Rat, communicatieadviseur Huis en Erf
 
‘Voor de nieuwe opleiding Small Business & Retail Management van de HvA wilde ik een volstrekt andere benadering van het docentschap. Ik zocht opleiders die naast hun trainerservaring in staat waren om de brug te slaan tussen het onderwijs en bedrijfsleven, studenten konden begeleiden en coachen en uiteraard een kei waren in hun vakgebied. De keuze voor Karlijn was niet zo moeilijk. Karlijn voldeed als opleider Communicatie en Coaching uitstekend aan dat profiel. Karlijn motiveerde en raakte de studenten met haar enthousiasme voor communicatieve vaardigheden en het ondernemerschap.’
Math Hoenen, bedrijfsadviseur/coach Commit People en voormalig projectleider Small Business & Retail Management, HvA
 
Cursisten op evaluatieformulieren

  • Super handig zo'n checklist!
  • Goed ingespeeld op onze wensen en niet alleen standaardtraining gegeven.
  • Heel leuk en gevarieerd! Voor iedereen een positief woord. Zeer praktijkgericht.
  • Super aardig, meelevend maar vooral heel kundig & professioneel; complimenten!
  • Enthousiast, gemotiveerd, kan duidelijke verbanden leggen naar praktijksituatie. Vooral laagdrempelig en respectvol!
  • Geweldig: vlot, kritisch, goede feedback en met humor én afwisseling.
  • Vakvrouw!
  • Heb nog nooit zo'n ‘bruikbare' training gehad. 

Cursisten tijdens de training

  • Bij binnenkomst tijdens het tweede dagdeel zegt een cursist: 'Jeetje, jij weet na drie weken mijn naam nog!
  • Als ik een training afsluit en vraag of ze blij zijn dat het tijd is, roept een cursist: 'Nee! Meer, meer, meer!'
 Cursisten via de e-mail
Een dag na een training: 
  • 'Ik heb van je training genoten en schreef gistermiddag een vriendin: als iemand mij een hele dag bij de les weet te houden en mij geen moment kwijt is, is dat een compliment en een wonder op zich ;-).'
Een maand na een training:
  • 'Elke week als ik mijn nieuwsbrief schrijf, moet ik weer aan jouw tips en aanwijzingen denken. Ik heb het idee dat het me steeds beter afgaat. Nogmaals hartelijk dank voor jouw inzet hierbij. Ik zal jouw lessen niet snel vergeten en dat heeft zeker niet alleen te maken met jouw kundigheid op dit gebied!'
Een half jaar na een training:
  • 'De training schrijven blijft verbazingwekkend goed hangen.'
Een jaar na een training:
  • 'Ik heb inmiddels al vele gastdocenten meegemaakt. Ik kan nu met zekerheid zeggen dat jij in je stijl van lesgeven eruit springt!'
  • 'Wat geweldig dat jij de training weer gaat doen. Van de vorige heb ik namelijk nog iedere dag profijt! Zelfs mijn manager ziet dat ik er plezier in heb.'
Twee jaar na een training:
  • 'De collega's passen het geleerde nog steeds toe, vooral de 'samenvattende kopjes' zie ik nog veel terugkomen.'
contact

Contact 

Bureau Leef 

Karlijn Hendrix

Jacob van Gaesbeeklaan 12

3971 BS  DRIEBERGEN


06 27 23 63 44

info@bureauleef.nl

Opdrachtgevers