Opdrachtgevers
‘Karlijn, wij kenden elkaar al voorafgaand aan de trainingen Klantgericht schrijven en Telefoneren. Ondanks dat wist je zowel mij als mijn collega’s bijzonder te verrassen met je aanpak en parate kennis. Je verplaatste je in de rol als klant en confronteerde ons op een speelse manier met teksten en uitspraken, waarmee je ons ervan bewust maakte dat we soms communiceerden op een wat achterhaalde manier die er met de tijd in was gesleten. Je gaf aan dat professionele correspondentie netjes moet zijn, maar dat we daarbij niet moeten vergeten wie we zijn. En probeer eens te schrijven zoals je ook iemand aan zou spreken die tegenover je staat! Kortom, de cursussen waren erg verfrissend en we zien een duidelijke, positieve verandering in ons schrijfgedrag!’
Stef Koning, Manager Customer Service, Creemers Compressors B.V.
'Onwijs bedankt voor de leerzame en leuke cursus. Iedereen was reuze enthousiast en heeft zich meteen aangemeld voor beterspellen.nl. Zodra er weer vraag is naar een opfriscursus weet ik je zeker te vinden.
Kristel Claassen, Human Resources Officer Burdock
‘Voor de nieuwe opleiding Small Business & Retail Management van de HvA wilde ik een volstrekt andere benadering van het docentschap. Ik zocht opleiders die naast hun trainerservaring in staat waren om de brug te slaan tussen het onderwijs en bedrijfsleven, studenten konden begeleiden en coachen en uiteraard een kei waren in hun vakgebied. De keuze voor Karlijn was niet zo moeilijk. Karlijn voldeed als opleider Communicatie en Coaching uitstekend aan dat profiel. Karlijn motiveerde en raakte de studenten met haar enthousiasme voor communicatieve vaardigheden en het ondernemerschap.’
Math Hoenen, bedrijfsadviseur/coach Commit People en voormalig projectleider Small Business & Retail Management, HvA
Cursisten op evaluatieformulieren
Cursisten tijdens de training
Cursisten via de e-mail
Een dag na een training:
Een maand na een training:
Een half jaar na een training:
Een jaar na een training:
Twee jaar na een training: